FAQ Platform voor de Praktijkmanager

FAQ Praktijkmanager Platform

Wat kan ik allemaal vinden op het Praktijkmanagers Platform?

Eigenlijk van alles dat een praktijkmanager nodig heeft om de functie nog beter uit te voeren en nog meer uit zichzelf te halen. Denk hierbij niet alleen aan artikelen, video’s of podcasts, maar ook online cursussen en een community waar je kennis kan delen met andere praktijkmanagers.

Wat is het verschil tussen Brons, Zilver en Goud?

Aanbod Pakketten

We hebben op maat pakketten samengesteld. Hiermee kun je afhankelijk van je wensen kiezen wat voor jou het beste is.

Hoe kan ik betalen?

De eerste keer als je jezelf registreert, dan kan dat gewoon via IDeal voor het eerste kwartaal. Daarna wordt deze automatisch verlengd, tenzij jij aangeeft dat liever niet te hebben.

Wat biedt de concurrentie en tegen welke prijs?

Dit platform systeem is uniek en er is dus geen andere organisatie die op deze manier een platform biedt aan praktijkmanagers zoals jij

Ik ben niet zo handig met computers. Lukt het mij wel?

Het platform is uitvoerig getest door bedreven en minder bedreven deelnemers, dus ik verwacht dat het ook voor jou geen probleem is. Anders is er altijd nog een helpdesk. Of neem anders eens een kijkje via deze video, dan zie je dat het best goed te doen is.

Op de praktijk heb ik wel een computer, maar thuis gebruik ik alleen mijn telefooon of Ipad. Kan dat wel?

Ja de website is geheel mobiel vriendelijk. Binnenkort is er zelfs een app beschikbaar, zodat je altijd en overal toegang hebt tot het Praktijkmanagers Platform

Wat als ik het Praktijkmanagers Platform tegen vindt vallen?

Daar ga ik natuurlijk niet van uit. Al mijn ervaringen en kennis, die ik de afgelopen jaren het opgedaan, gecombineerd met de kennis en ervaring van anderen, zitten in dit platform. Daarmee is het zeer compleet en het wordt maandelijks uitgebreid met extra kennis en informatie.

Mocht je het toch een teleurstelling vinden en je meldt het binnen een week, dan krijg je van mij je geld terug.

Wat is de opzegtermijn?

Je kan ieder moment opzeggen. Tot op de dag voordat jouw huidige periode afloopt.

Hoe lang krijg ik toegang?

Gewoon zo lang als jouw abonnement loopt. De antwoorden die je hebt gegeven op het ‘huiswerk’ bij de online cursussen kan je gewoon downloaden in een PDF bestand zodat je deze net zo lang kan bewaren als je zelf wilt.

Wij hebben meerdere praktijkmanagers in de praktijk. Moet ik voor iedere praktijkmanager een aparte account hebben?

Ja, omdat je onder individuele titel op de community aanwezig bent. Daarnaast wordt jouw voortgang bij de online cursussen nauwkeurig voor je bijgehouden, zodat je op ieder moment op elk apparaat weer verder kan gaan waar je gebleven was. Dat is lastig als er meerderen van het account gebruik maken. Toch kom ik je graag tegemoet en kan ik een korting aanbieden voor jouw collega. Stuur me gewoon een mailtje en ik denk graag met je mee. info@qanz.nl

Als ik vragen heb, waar kan ik dan terecht?

Als eerste gewoon in de community of bij de docent van de les waar je problemen aantreft. Jouw collega’s en docent helpen je graag. Wij zijn overigens ook op het platform aanwezig. Bij een ander probleem, kan je altijd via het Qenniz (het systeem waarop het platform draait) een berichtje versturen. Kom je er dan nog niet uit? Mail gerust naar info@qanz.nl

Ik heb ideeën voor een cursus, artikel, video of iets dergelijks en die staat er nog niet op. Doen jullie iets met die ideeën?

Uiteraard. Leuk! We maken graag waar jij op zit te wachten. Heb jij een specifieke expertise die andere praktijkmanagers ook zou kunnen helpen? Laat het ons dan weten, want we vinden het leuk om samen met jou een cursus te ontwikkelen.

KvK nummer

Dentiva: 34133009

Qanz: 51345250

E-mail

info@dentiva.nl

info@qanz.nl

Telefoonnummer

036 525 1976

Adres

Veluwezoom 5
1327 AA Almere

KvK nummer

Dentiva: 34133009

Qanz: 51345250

BTW nummer

Dentiva: NL809313959B01

Qanz: NL001940165B43

css.php